მსოფლიოს მასშტაბით მიწოდება

ყველა შეკვეთის დამუშავება და გაგზავნა მოხდება გადახდის მიღებიდან 48 საათში.

გადაზიდვის ზუსტი ინფორმაცია გადამწყვეტია, რომ არ მოხდეს შეფერხებები.

ჩვენ შეგატყობინებთ დაგვიანების შემთხვევაში. გთხოვთ გაითვალისწინოთ, რომ შეფერხებები შეიძლება წარმოიშვას არდადეგების და გაყიდვების პერიოდში.

15 აშშ დოლარი, ეს არ არის დამოკიდებული თქვენს დანიშნულების ადგილზე.

გადაზიდვის ვარიანტები:

- EMS– ით მიწოდებას, შესაძლოა, მსოფლიოში 14 სამუშაო დღე დასჭირდეს. 14 working days worldwide.

შეკვეთის საწყობიდან გასვლის შემდეგ, მიწოდების გადამისამართება შეუძლებელია.

თუ თქვენ მიუთითეთ მიწოდების არასწორი მისამართი და შეკვეთა დაგვიბრუნდება, ან ვერ მიიღებთ მიწოდებას, ჩვენ ან:

- გადამისამართება პროდუქტის სწორ მისამართზე, ასლის არსებობის შემთხვევაში, მიწოდების დამატებითი ღირებულების გადახდა

- დააბრუნეთ პროდუქტის ღირებულება (მიწოდების ხარჯების გარდა)

WWW.COMODE.GE არ იღებს პასუხისმგებლობას გაწეულ დამატებით გადასახადებზე, მათ შორის დაბრუნების გადაზიდვის ხარჯებზე.

საქართველო

შეკვეთის მიწოდების საშუალო ვადები არის ორი სამუშაო დღე საქართველოში.

გადაზიდვის ზუსტი ინფორმაცია გადამწყვეტია, რომ არ მოხდეს შეფერხებები.

მიწოდების ღირებულება შეადგენს 7 ლარს საქართველოში.

დაგვიანების შემთხვევაში მომხმარებელი ყოველთვის ინფორმირებულია. გთხოვთ გაითვალისწინოთ, რომ შეფერხებები შეიძლება წარმოიშვას არდადეგების და გაყიდვების პერიოდში.

რა ღირს საერთაშორისო გადაზიდვები?

საერთაშორისო გადაზიდვა გამოითვლება მრავალი ფაქტორის საფუძველზე, მათ შორის დანიშნულების ქვეყანა, გადაზიდვის სასურველი სიჩქარე, შეძენილი ნივთების რაოდენობა და ნივთების საერთო წონა. საერთაშორისო გადაზიდვა დაანგარიშდება გადახდების პროცესი.

რა სტატუსი აქვს ჩემს საერთაშორისო შეკვეთას?

შეგიძლიათ შეამოწმოთ თქვენი საერთაშორისო შეკვეთის სტატუსი ეწვიეთ www.aramex.com ან www.gpost.ge (დამოკიდებულია რომელი კურიერის მომსახურებით აარჩიეთ ფასების და მიწოდების თარიღებთან დაკავშირებით).

როგორია საერთაშორისო შეკვეთების დაბრუნების პოლიტიკა?

-

თუ რაიმე მიზეზით არ ხართ კმაყოფილი თქვენი შესყიდვით, გთხოვთ დაგვიკავშირდეთ ელ.ფოსტით და ჩვენ მოგაწვდით შემდგომ ინსტრუქციას, თუ როგორ უნდა მოითხოვოთ დაბრუნება.
თანხის დაბრუნება საერთაშორისო შეკვეთებისთვის შეუძლებელია, მხოლოდ გაცვლა. Შენ შეგიძლია შეინახეთ მაღაზიის კრედიტი პროდუქტის ჩვენთან დაბრუნებიდან ერთი თვის განმავლობაში. ჩვენ არ ვართ პასუხისმგებელი მიწოდების ხარჯებსა და სხვა საბაჟო გადასახადებზე ან გადასახადებზე.
გთხოვთ გაითვალისწინოთ, რომ თქვენი პროდუქტის დასაბრუნებლად 14 დღე გაქვთ. ნებისმიერი პროდუქტი, რომელიც მონიშნულია საბოლოო გაყიდვად, არის საბოლოო გაყიდვა და მათი დაბრუნება არ შეიძლება გაცვალეს.

-
-
-

როგორ დავიწყო ჩემი შეკვეთის დაბრუნება?

-
თქვენი საერთაშორისო გადაზიდვის შეკვეთის დაბრუნების მოთხოვნისთვის, გთხოვთ, დაგვიკავშირდეთ ელ.ფოსტა info@comode.ge. ჩვენ ასევე მოგაწვდით დაბრუნების ინსტრუქციას. 

-

როგორ გავიგებ ჩემი შეკვეთის საერთო ღირებულებას?

უბრალოდ დაამატეთ საგნები თქვენს კალათას და გადადით გადახდაზე. ჩვენ გამოვთვლით და აჩვენეთ შეკვეთის ჯამი, გადაზიდვის ღირებულების ჩათვლით საქართველოში ჩვენი საწყობიდან თქვენი არჩეული საერთაშორისო დანიშნულების ადგილი. გთხოვთ გაითვალისწინოთ, რომ საბაჟო გადასახადები და გადასახადები არ შედის თქვენს მიერ გადახდილ ხარჯებში კომპანია რეჟიმი.

-
-

რა ღირს საერთაშორისო მიწოდება?

საერთაშორისო გადაზიდვა გამოითვლება მრავალი ფაქტორის საფუძველზე, მათ შორის დანიშნულების ქვეყანა, გადაზიდვის სასურველი სიჩქარე, შეძენილი ნივთების რაოდენობა და ნივთების საერთო წონა. საერთაშორისო გადაზიდვა დაანგარიშდება გადახდების პროცესი.

რამდენი გადასახადი და გადასახადები დარიცხულია საერთაშორისო შეკვეთებზე?

მოვალეობებს (ან საბაჟო ტარიფებს) ადგენს დანიშნულების ქვეყნის საბაჟო და შემოსავლების ორგანოები. მთლიანი გადასახადი გამოითვლება კომბინაციის საფუძველზე ფაქტორები, მათ შორის წარმოშობის ქვეყანა იმ საქონლის თვალსაზრისით წარმოებული და ამ საქონლის კლასიფიკაცია, როგორც ეს განსაზღვრულია ა ქვეყნების მიერ მიღებული ჰარმონიზებული სისტემა. საერთაშორისო გადასახადები (მაგალითად, ღირებულება) დამატებული გადასახადი ან დღგ) განისაზღვრება დანიშნულების ქვეყნის მიერ. დამატებითი ინფორმაციისთვის გთხოვთ დაუკავშირდეთ თქვენი ქვეყნის საბაჟოს.

-

ვის უნდა დავუკავშირდე, თუ შეკვეთის გაფორმების შემდეგ შეკითხვები მაქვს ჩემს საერთაშორისო შეკვეთასთან დაკავშირებით?

გთხოვთ, დაგვიკავშირდეთ ელ.ფოსტით info@comode.ge და ჩვენ სიამოვნებით დაგეხმარებით თქვენს საერთაშორისო წესრიგთან დაკავშირებული ნებისმიერი კითხვით.

შემიძლია შევიძინო ან გამოვიყენო საერთაშორისო სასაჩუქრე ბარათები?

სამწუხაროდ, ჩვენ ამჟამად მხარს არ ვუჭერთ სასაჩუქრე ბარათების საერთაშორისო გაყიდვას მომხმარებელს ან საერთაშორისო შეკვეთებზე სასაჩუქრე ბარათების გამოყენებას.